reklama

Už sú tu

Zmohlo to aj mňa. Tento krát v priateľnej forme. Minulého roku ma to zmohlo už v novembri, keď som dával púšťať v jukeboxoch hity tipu Poďme bratia do Betlehema, Narodil sa Kristus pán, alebo Last Christmas.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tento rok nebudem terorizovať svoje široké okolie takým agresívnym spôsobom. Ale sú všade. Nemôžem ich spomenúť, povedať nahlas, alebo takto verejne napísať ich meno. A dôkaz že sú všade? Aha…. Homer Simpson spieval koledy. Vlastné, čo je celkom dobrý nápad, skúsim niečo také i ja. Zima, ľad a sneh, detský plač nie smiech. Ukradnutý stromček, má ho Katarína Korček. Kapor sa v posmrtných kŕčoch klepe, aj jemu z týchto sviatkov… Homerom to však zďaleka nekončí, v stredu nás čaká špeciálne vydanie môjho obľúbeného seriálu, avšak s iným názvom 20:05 Dr.Claus. Poslušným deťom donesie svoj cynizmus. ,,No čo zasranci, počúvali ste tých korheľov, ktorí nemohli ušetriť svetový génovy fond a priniesli Vás na tento svet?´´ Ani Clausom to stále nekončí. V nádeji, že pred tým újdem tak, že začnem sledovať politiku, ma zničilo poznanie, že aj v parlamente máme uja s menom Mikuláš, no pritom bral a nie dal. Nuž podľahol som. Neubránil som sa.Zmohlo to aj mňa. Dnes som oficiálne začal s nákupom starčekov. Dedo Fráz, výstižné meno pre tých falošných (Čo ste urobili pre Dedo Mrázovstvo na Slovensku? Ha?), Ded Mrázov. Každopádne česť tým, ktorí si udržiavajú tvár a nerobia z toho všetkého iba frázy. Šťastné Vianoce a hlavne veľa pravých Dedov Mrázov vo Vašom okolí prajem ja.

Radoslav Pavlanský

Radoslav Pavlanský

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som, Radoslav Pavlanský rokmi prezývani Mozz, mozzo, mozzik, prípadne aj Mozzo seriozzo :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu